În 1958, inginerul și schiorul Ed Scott din Sun Valley, Idaho, a inventat un băț de schi din aluminiu, care se compara favorabil cu cele din bambus sau oțel. Pe baza acestui succes, compania a început să producă multe tipuri de articole sportive. În 1970, Scott a vândut primii ochelari de protecție pentru motociclisti; urmând și îmbrăcămintea de motocross.
Scott s-a extins în Europa în 1978, stabilindu-și sediul în Fribourg, Elveția.
În 1989, Scott a introdus una dintre cele mai semnificative inovații din istoria ciclismului pe piața de masă - ghidonul aerodinamic. Ghidonul a fost utilizat strategic de americanul Greg LeMond în victoria sa din Turul Franței din 1989, când l-a învins pe francezul Laurent Fignon cu aproape un minut în ultima cronometru de 24,5 km. Anterior acestui eveniment a fost utilizat pe scară largă în triatlon și Race Across America.
În 1991, Scott a produs prima furcă cu suspensie numită „Unishock” și un an mai târziu, prima lor bicicletă montană cu suspensie completă a fost prezentată publicului. Cadrul de bicicletă rutieră Team Issue din 2001, cu 895 grame, a fost cel mai ușor cadru disponibil la acea vreme.
În 1997, Compania a introdus o linie tehnică de îmbrăcăminte pentru sporturi de iarnă. Un an mai târziu, producea schiuri.
În 2004, Scott câștigă premiul european de schi cu casca Biomex®. Creată în cooperare cu Biomex® Protection, această cască a reprezentat un mare pas înainte pentru siguranța capului în sporturile de iarnă.
În 2011, Scott a lansat linia E-Bike E-Sub și E-Sportster. Anul viitor au fost înlocuite cu modele de linie E-Venture.
Sponsorizare:
Biciclete Scott, folosite de echipa de ciclism Orica – BikeExchange, la Turul Marii Britanii din 2016.
În 2002, etapa 10 din Turul Franței a fost câștigată de Patrice Halgand călăreț pentru echipa Jean Delatour, care la acel moment era susținută de Scott. [6] Astăzi, Scott furnizează echipamentelor Mitchelton - Scott (masculin) și Mitchelton Scott (feminin) cu echipamente.
În 2017, Scott Sports a sponsorizat echipe și persoane în diferite sporturi. Divizia Bike a sponsorizat 12 echipe de curse și ciclism montan. Divizia Wintersport a sponsorizat 35 de persoane, divizia de conducere 10 persoane și divizia de motorsport 40 de persoane.