Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Cum intru in posesia produselor ?

Cum si cand platesc ?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate ?

Care este perioada de garantie a produselor ?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie ?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara ?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata ?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez ?

Returnarea produselor. Cum procedez ?

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Selectare produse
  • Cauta produsul preferat direct din casuta de cautare sau in categoriile de produse din meniu.
  • Selecteaza culoarea si marimea dorita si adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.” Se pot adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
Verificare comanda
  • Dupa adaugarea produselor dorite in coş, poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate, si sa aplici un cod de reducere valabil
Logare sau inregistrare cont client
  • Pentru a inregistra o comanda pe www.allmountain.ro este obligatoriu sa te loghezi in contul tau de client. Daca esti client nou, te inregistrezi foarte simplu.
  • Logare cont: Selecteaza adresa de email inregistrata in contul allmountain.ro si parola. In cazul in care nu iti mai amintesti parola, poti reseta parola apasand butonul "Am uitat parola". Vei fi redirectionat catre pagina de resetare a parolei, noteaza adresa de email pe care vei primi un link de resetare a parolei. Acceseaza link-ul din emailul primit automat pe adresa de email specificata si seteaza o noua parola pentru contul tau de client pe www.allmountain.ro.
  • Inregistrare cont nou: Dupa introducerea datelor in campurile obligatorii (Nume, Prenume, adresa de email si parola), vei primi un link de inregistrare pe adresa de email specificata. Acceseaza link-ul din email in termen de 24 de ore pentru a activa contul tau de client pe www.allmountain.ro
Detalii de facturare si livrare comanda
  • Dupa verificarea produselor comandate si logarea/inregistrarea in contul tau de client, apasă butonul "Continua" , selecteaza detaliile de  livrare si facturare si metoda de plata dorita.
  • Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii si vei fi directionat catre pagina de plata cu cardul, daca ai selectat aceasta varianta de plata.

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc. Pot interveni intarzieri de livrare in perioadele campaniilor (Black Friday, Campanii de sezon) sau in conditii de vreme nefavorabile.
  • Costul livrarii - in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 200 RON este de 20 RON.
  • Oferta  "transport gratuit" este valabila pentru localitatile in care Fan Courier are sediu. http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf si pentru comenzile trimise prin GLS.
  • Pentru localitatiile in care  Fan Courier nu are sediu se percepe o taxa suplimentara / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Fan Courier.

Sus la intrebari

Cum şi când plătesc?

Plata se poate face în 3 moduri:

  • Plata cu cardul on-line line 3D Secure: cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2)
  • Plata în rate cu dobândă 0: prin CardAvantaj (6 rate), Raiffeisen Bank (6 rate), StarBT (6 rate). 
  • Ramburs cash: comanda este achitată agentului de curierat rapid în momentul în care ți se livrează produsele comandate.
  • Plata prin transfer bancar / ordin de plată: plata se efectuează în maxim 3 zile lucrătoare din momentul efectuării comenzii

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata exista posibilitatea achitarii produselor in rate prin: 

  • CARD AVANTAJ - 6 rate 
  • RAIFFEISEN BANK - 6 rate
  • STAR BT- 12 rate

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

  • Fiecare produs comercializat de ALLMOUNTAIN.RO beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre certificatele de garantie emise la livrarea produselor si nici un membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre ALLMOUNTAIN.RO este cea oferita de catre producatorii produselor comercializate de catre ALLMOUNTAIN.RO.
  • Fiecare produs comercializat de ALLMOUNTAIN.RO beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
  • In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client persoana fizica poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
  • ALLMOUNTAIN.RO nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

  • Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:
  • produsul sa fi fost cumparat de la ALLMOUNTAIN.RO si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare
  • pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie si produsul defect.
  • garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, modificari sau adaptari necorespunzatoare. Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este in cutia originala; produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator, reparatii executate de catre persoane neautorizate.
  • certificatul de garantie nu este transmisibil
  • va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fi evaluat, reparat sau schimbat.

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

  • Pentru a inregistra o comanda pe www.allmountain.ro este obligatoriu sa te loghezi in contul tau de client. Daca nu ai cont te poti inregistra simplu.
  • Logare cont: Selecteaza adresa de email inregistrata in contul allmountain.ro si parola. In cazul in care nu iti mai amintesti parola, poti reseta parola apasand butonul "Am uitat parola". Vei fi redirectionat catre pagina de resetare a parolei, noteaza adresa de email pe care vei primi un link de resetare a parolei. Acceseaza link-ul din emailul primit automat pe adresa de email specificata si seteaza o noua parola pentru contul tau de client pe www.allmountain.ro.
  • Inregistrare cont nou: Dupa introducerea datelor in campurile obligatorii (Nume, Prenume, adresa de email si parola), vei primi un link de inregistrare pe adresa de email specificata. Acceseaza link-ul din email in termen de 24 de ore pentru a activa contul tau de client pe www.allmountain.ro

 

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

  • In cazul in care doresti sa modifici o comanda lansata, ne poti contacta telefonic sau sa ne transmiteti modificarile pe email  shop@allmountain.ro

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

  • In acest caz ne poti contacta telefonic sau pe email shop@allmountain.ro

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost primite, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, Conf. O.G. 130/2000.
 
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
 
  • Marimea comandata nu se potriveste
  • Coletele prezinta deteriorari severe.
  • Produsele au fost livrate / facturat gresit.
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.
  • Produsele au marimi eronat comandate
  • In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului, in contul bancar ales de client.
  • In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • In cazul in care Clientul  a returnat un produs iar ALLMOUNTAIN.RO nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, se poate inlocui cu un alt produs sau acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate.
Pasi de urmat:
Contacteaza-ne pentru a anunta returul, iar noi iti vom trimite toate informatiile necesare.
 E-mail: shop@allmountain.ro
Telefon: 0720 100 252 - Luni - Vineri, 10:00-18:00
 
Pregateste coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi, tinand cont de urmatoarele aspecte:
  • Produsul/produsele sa se afle in ambalajul original si cu etichetele originale, in stare nedeteriorata.
  • Va rugam sa nu rupeti/deteriorati cutia originala, nu lipiti si nu scrieti pe eticheta produselor.
  • Articolele fragile (ochelari soare/schi, ceasuri, bete de alergare/schi) sa fie impachetate in ambalaje de protectie, pentru a evita deteriorarea acestora.
  • Clientul este responsabil de impachetarea produsului.
  •  Produsul poate fi de asemenea depus personal in locatia mentionata de catre noi.
  • Contactati curierul si solicitati ridicarea coletului.
*Puteti contacta Fan Courier telefonic la  021 9336   sau puteti solicita curierul in platforma https://www.fancourier.ro/courier/
  • In cazul rambursarii, va rugam sa trimiteti un email pe shop@allmountain.ro, in care sa specificati contul bancar in care sa va viram contravaloarea produselor returnate.
 
ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie, Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
Costuri de transport
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie in cazul lipsei conformitatii, situatie in care ALLMOUNTAIN.RO va suporta contravaloarea transportului.
Costurile de transport sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:
  • Produsul a fost comandat eronat
  • Marimea a fost comandata eronat
  • S-a razgandit in privinta marimii sau a modelului
Costurile de transport sunt suportate de catre ALLMOUNTAIN.RO in urmatoarele situatii:
  • Coletele prezinta deteriorari severe
  • Produsele au fost livrate / facturate gresit
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.

Sus la intrebari

Află primul despre noutățile și ofertele Allmountain!

+40 720 100 252
Luni - Vineri, 10:00-18:00
E-mail: shop@allmountain.ro