Întrebări frecvente

 

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Cum intru in posesia produselor ?

Cum si cand platesc ?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate ?

Care este perioada de garantie a produselor ?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie ?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara ?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata ?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez ?

Returnarea produselor. Cum procedez ?

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Selectare produse

  • Caută produsele preferate direct din căsuța de căutare sau în categoriile de produse din meniu.
  • Selectează culorile și mărimile dorite și adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș.” Se pot adauga pe rând, mai multe produse din categorii diferite.

Verificare produse

  • După adaugarea produselor dorite în coş, mergi la coșul de cumpărături și verifică lista produselor selectate. Poți să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau la toate produsele selectate.
  • Logare sau înregistrare în contul de client(confort specificațiilor de mai sus)

Logare sau inregistrare cont client

  • Pentru a inregistra o comanda pe www.allmountain.ro este obligatoriu sa te loghezi in contul tau de client. Daca esti client nou, te inregistrezi foarte simplu.
  • Logare cont: Selecteaza adresa de email inregistrata in contul allmountain.ro si parola. In cazul in care nu iti mai amintesti parola, poti reseta parola apasand butonul "Am uitat parola". Vei fi redirectionat catre pagina de resetare a parolei, noteaza adresa de email pe care vei primi un link de resetare a parolei. Acceseaza link-ul din emailul primit automat pe adresa de email specificata si seteaza o noua parola pentru contul tau de client pe www.allmountain.ro.
  • Inregistrare cont nou: Dupa introducerea datelor in campurile obligatorii (Nume, Prenume, adresa de email si parola), vei primi un link de inregistrare pe adresa de email specificata. Acceseaza link-ul din email in termen de 24 de ore pentru a activa contul tau de client pe www.allmountain.ro

Detalii de facturare si livrare comanda

  • Dupa verificarea produselor comandate si logarea/inregistrarea in contul tau de client, apasă butonul "Continua" , selecteaza detaliile de  livrare si facturare si metoda de plata dorita. Datele de facturare pot fi diferite de cele de livrare. În cazul  în care se dorește facturarea pe alte date decât cele de livrare, bifeaza „Doresc factura cu alte date”.
  • Facturare pe firmă- bifează căsuța „Persoană juridică” şi introdu Codul fiscal şi celelalte informaţii necesare
  • Facturare pe persoană fizică - bifează căsuța „Persoană fizică” şi introdu informațiile complete, nume si prenume, adresa si numar de telefon
  • Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma înregistrarea comenzii și vei fi direcționat către pagina de plată cu cardul, daca ai selectat aceasta varianta de plata.
  • Vei primi emailuri cu fiecare status al comenzii, de îndată ce acesta va fi preluată și procesată
  • Fiecare produs oferă 100% vizibilitate asupra locației în care poate fi găsit întrucât stocul online, reflectă stocul tuturor magazinelor din țară. În acest sens, în anumite situații poate exista posibilitate ca sincronizarea stocului să fie efectuată după momentul vânzării din magazin, rezultând la indisponibilitatea produsului.

 

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

 

Toate comenzile întregistrate sunt livrate prin intermediul curierilor rapizi, Fan courier sau GLS. ***Comenzile plasate online pot fi expediate doar prin intermediul firmelor de curierat către adresele menționate în datele de livrare.

La momentul pregătirii coletului pentru livrare, clientul primeşte un email de confirmare cu numărul de expediţie al coletului precum şi link-ul unde poate urmări livrarea acestuia.

In momentul expedierii coletului, agentul societatii de curierat va contacta clientul prin e-mail,SMS si/sau telefon pentru a stabili  intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea clientului, acesta va menționa livrare ulterioara si va incerca inca o livrare, in aceeasi zi sau in ziua urmatoare. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare in depozitul curierului, ulterior se va face retur catre expeditor.

Produsele comandate sunt împachetate în pungi sau în cutii sigilate și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Clientul are dreptul de a nu accepta si de a nu plăti contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare sau colet desigilat, deformat, rupt, colet umed sau cu urme de umezeala.
În cazul în care clientul dorește primirea coletului, chiar dacă acesta prezintă urme de deterioare, este obligatoriu întocmirea unui proces verbal incheiat cu agentul de curierat. În lipsa  unui proces verbal de constatare a deterioaratii coletului, orice reclamație ulterioară din partea clientului nu va putea fi soluționată, produsul nu poate fi returnat pe motivul urmelor de deterioare pe parcursul livrării.

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Durata obisnuita de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc. Pot interveni intarzieri de livrare in perioadele campaniilor (Black Friday, Campanii de sezon) sau in conditii de vreme nefavorabile.
  • Costul livrarii - in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 200 RON este de 20 RON.
  • Oferta  "transport gratuit" este valabila pentru localitatile in care Fan Courier are sediu. http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf si pentru comenzile trimise prin GLS.
  • Pentru localitatiile in care  Fan Courier nu are sediu se percepe o taxa suplimentara / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Fan Courier.

Sus la intrebari

Cum şi când plătesc?

Plata se poate face în 3 moduri:

  • Plata cu cardul on-line line 3D Secure: cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2)
  • Plata cu cardul bancar Radio Guerrilla și primești 10% CASHBACK.
  • Plata în rate cu dobândă 0: prin CardAvantaj (6 rate), Raiffeisen Bank (6 rate), StarBT (12 rate). 
  • Ramburs cash: comanda este achitată agentului de curierat rapid în momentul în care ți se livrează produsele comandate.
  • Plata prin transfer bancar / ordin de plată: plata se efectuează în maxim 3 zile lucrătoare din momentul efectuării comenzii

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata exista posibilitatea achitarii produselor in rate prin: 

  • CARD AVANTAJ - 6 rate 
  • RAIFFEISEN BANK - 6 rate
  • STAR BT- 12 rate

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

  • Vezi aici Formularul de garantie al produselor comercializate de ALLMOUNTAIN.RO
  • Fiecare produs comercializat de ALLMOUNTAIN.RO beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre certificatele de garantie emise la livrarea produselor si nici un membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre ALLMOUNTAIN.RO este cea oferita de catre producatorii produselor comercializate de catre ALLMOUNTAIN.RO.
  • Fiecare produs comercializat de ALLMOUNTAIN.RO beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
  • In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client persoana fizica poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
  • ALLMOUNTAIN.RO nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

  • Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:
  • produsul sa fi fost cumparat de la ALLMOUNTAIN.RO si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare
  • pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie si produsul defect.
  • garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, modificari sau adaptari necorespunzatoare. Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este in cutia originala; produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator, reparatii executate de catre persoane neautorizate.
  • certificatul de garantie nu este transmisibil
  • va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fi evaluat, reparat sau schimbat.

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

  • Pentru a inregistra o comanda pe www.allmountain.ro este obligatoriu sa te loghezi in contul tau de client. Daca nu ai cont te poti inregistra simplu.
  • Logare cont: Selecteaza adresa de email inregistrata in contul allmountain.ro si parola. In cazul in care nu iti mai amintesti parola, poti reseta parola apasand butonul "Am uitat parola". Vei fi redirectionat catre pagina de resetare a parolei, noteaza adresa de email pe care vei primi un link de resetare a parolei. Acceseaza link-ul din emailul primit automat pe adresa de email specificata si seteaza o noua parola pentru contul tau de client pe www.allmountain.ro.
  • Inregistrare cont nou: Dupa introducerea datelor in campurile obligatorii (Nume, Prenume, adresa de email si parola), vei primi un link de inregistrare pe adresa de email specificata. Acceseaza link-ul din email in termen de 24 de ore pentru a activa contul tau de client pe www.allmountain.ro

 

Sus la intrebari

 

 

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

  • In cazul in care doresti sa modifici o comanda lansata, ne poti contacta telefonic sau sa ne transmiteti modificarile pe email  shop@allmountain.ro

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

  • In acest caz ne poti contacta telefonic sau pe email shop@allmountain.ro

Sus la intrebari

Returnare sau schimb produse.Cum procedez?

Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost primite, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, Conf. O.G. 130/2000.

Condiţiile de retur se pot modifica în funcţie de campaniile de reduceri aplicate în site!

În cazul în care doreşti să schimbi marimea, culoarea sau chiar modelul, generează o nouă comandă pe produsul ales în schimb cu menţiunea "schimb comanda #Nr.Comanda".*Produsul ales la schimb trebuie sa fie de minim aceeaşi valoarea ca a celui returnat, luându-se în considerare prețul produsului dinaintea campaniei actuale.În cazul în care se dorește schimb cu un produs mai ieftin, se va realiza returul contravalorii produselor returnate( in conditiile campaniei actuale) iar noua comandă va fi procesată în condiții normale.

Comanda înregistrata pentru produsul ales la schimb, se va procesa de îndată ce ajunge produsul retur prin curier, la adresa specificata de catre consultantul allmountain, la preluarea cererii de retur.

Informații Campanie Pachete

Procesarea comenzilor este prioritară pentru noi iar echipa noastră face tot posibilul ca tu să te bucuri de produsele dorite în cel mai scurt timp. În același timp dorim să fii informat de faptul că există posibilitatea întârzierii livrării efective datorate volumul ridicat de comenzi înregistrate.

**Pe perioada campaniei, politica de retur se va modifica conform regulamentului de mai jos.

*** Campania  nu poate fi cumulată cu alte coduri de reducere suplimentare (de ex: cod abonare newsletter)

**** Produsele sunt disponibile în limita stocului.

Returul produselor achiziţionate în perioada campaniei:

În cazul în care produsele comandate nu se potrivesc, se ia în considerare schimbul cu alte marimi, culori sau chiar alte produse de minim aceeaşi valoare. Dacă totuși se dorește returul contravalorii produsului/elor, acesta se va realiza doar în condiţiile unui retur integral al întregii comenzi.

* În cazul în care doreşti să schimbi mărimea, culoarea sau chiar modelul, generează cererea de retur și lansează o nouă comandă pe produsul ales în schimb cu menţiunea "schimb comanda #Nr.Comanda". 

* Produsul ales la schimb trebuie să fie de minim aceeaşi valoarea ca a celui returnat, lunându-se în considerare prețul inițial al produsului, dinaintea campaniei actuale.

Comanda înregistrată pentru produsul ales la schimb, se va procesa de îndată ce ajunge produsul retur prin curier, la adresa specificata de catre consultantul allmountain, la preluarea cererii de retur.

Pasi de urmat:


Înregistrează cererea de retur sau schimb de marfa direct din contul tău de client, secţiunea "Retururi în 14 zile"  urmând paşii necesari.

"Contul meu" > "Comenzile mele" > "Retur şi schimb produse 14 zile"

 

Dupa înregistrarea cererii de retur, vei primi un email cu adresa fizică la care trebuie sa expediezi produsul, de îndată ce va fi preluată de un consultant allmountain.  Taxele de transport pentru retur si schimb de marfă vor fi suportate de către client. Produsele pot fi expediate prin orice firmă de curierat însă NU prin Posta Română. Contravalorea produsului returnat se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.

În cazul în care doreşti să schimbi marimea, culoarea sau chiar modelul, generează o nouă comandă pe produsul ales în schimb cu menţiunea "schimb comanda #Nr.Comanda".
Comanda înregistrata pentru produsul ales la schimb, se va procesa de îndată ce ajunge produsul retur prin curier, la adresa specificata de catre consultantul allmountain, la preluarea cererii de retur.

 

Returnarea produselor.Cum procedez

Pregateste coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi, tinand cont de urmatoarele aspecte:

  • Produsul/produsele sa se afle in ambalajul original si cu etichetele originale, in stare nedeteriorata și fara urme de purtare.
  • Va rugam sa nu rupeti/deteriorati cutia originala, nu lipiti si nu scrieti pe eticheta produselor.
  • Articolele fragile (ochelari soare/schi, ceasuri, bete de alergare/schi) sa fie impachetate in ambalaje de protectie, pentru a evita deteriorarea acestora.
  • Clientul este responsabil de impachetarea produsului.
  • Contactati curierul si solicitati ridicarea coletului.

*Poţi contacta Fan Courier telefonic la  021 9336   sau din platforma https://www.fancourier.ro/courier/


Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:

  • Marimea comandata nu se potriveste
  • Coletele prezinta deteriorari severe.
  • Produsele au fost livrate / facturat gresit.
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.
  • Produsele au marimi eronat comandate

In cazul rambursarii contravalorii produsului, tranzactia se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, in contul bancar ales de client.
In cazul in care Clientul  a returnat un produs iar ALLMOUNTAIN.RO nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, se poate inlocui cu un alt produs sau acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate.

 

ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie, Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c.

 

Contravaloarea serviciilor suplimentare (incluzand transportul produselor, achitata de catre client) nu se ramburseaza.

Ne rezervam dreptul de a refuza şi de a trimite înapoi clientului, produsele care nu îndeplinesc întocmai şi cumulativ, toate condiţiile de returnare de mai sus.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs sau a căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poşta Română sau orice alt oficiu postal.

 

Costuri de transport
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie in cazul lipsei conformitatii, situatie in care ALLMOUNTAIN.RO va suporta contravaloarea transportului.
Costurile de transport sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:

  • Produsul a fost comandat eronat
  • Marimea a fost comandata eronat
  • S-a razgandit in privinta marimii sau a modelului

Costurile de transport sunt suportate de catre ALLMOUNTAIN.RO in urmatoarele situatii:

  • Coletele prezinta deteriorari severe
  • Produsele au fost livrate / facturate gresit
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.

Sus la intrebari

 

Newsletter Allmountain Află primul despre noutățile și ofertele Allmountain!

  • Ai acces rapid la promoții și oferte.
  • Afli primul când sosesc noutățile din fiecare sezon.