Termeni si conditii

Definitii
 
ALLMOUNTAIN.RO – Prin Societatea Comerciala SC ABITARE CG SRL cu sediul in Brasov Strada Brazilor Nr 55, CUI RO11631848, inregistrata la registrul comertului J08/309/1999 organizata in baza legii romane.
SITE - Domeniile ALLMOUNTAIN.RO.ro si subdomeniile acesteia, incluzand dar nelimitandu-se la site-ul public disponibil si subdomeniul blog.ALLMOUNTAIN.RO.ro
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre ALLMOUNTAIN.RO prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al ALLMOUNTAIN.RO UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de ALLMOUNTAIN.RO intr-o anumita perioada;
• date referitoare la ALLMOUNTAIN.RO, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
MEMBRU - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre ALLMOUNTAIN.RO si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG 34/2014: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre ALLMOUNTAIN.RO intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea ALLMOUNTAIN.RO cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre ALLMOUNTAIN.RO catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre ALLMOUNTAIN.RO, indiferent de modalitatea de livrare


2. General
2.1.Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre ALLMOUNTAIN.RO si acesta.
2.2.Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www. ALLMOUNTAIN.RO.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, ALLMOUNTAIN.RO sau oricarui tert cu care ALLMOUNTAIN.RO are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de ALLMOUNTAIN.RO prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea ALLMOUNTAIN.RO de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea ALLMOUNTAIN.RO.
2.5.2. ALLMOUNTAIN.RO va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze ALLMOUNTAIN.RO, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la ALLMOUNTAIN.RO destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de ALLMOUNTAIN.RO
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de ALLMOUNTAIN.RO si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, ALLMOUNTAIN.RO va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor care au cel putin 18 ani, care s-au inregistrat corespunzator si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre ALLMOUNTAIN.RO, indiferent de care ar fi motivul. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru denotati faptul ca aveti varsta legala.
 
3. Continut
3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a ALLMOUNTAIN.RO, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare) .
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de ALLMOUNTAIN.RO, includerea oricarui continut in afara site-ului ALLMOUNTAIN.RO, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al ALLMOUNTAIN.RO asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al ALLMOUNTAIN.RO.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre ALLMOUNTAIN.RO si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea ALLMOUNTAIN.RO cu referire acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.
3.5. In cazul in care ALLMOUNTAIN.RO confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelori continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea ALLMOUNTAIN.RO pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Nici un continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea ALLMOUNTAIN.RO si/sau al angajatului ALLMOUNTAIN.RO care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
 
4. Contact
4.1. ALLMOUNTAIN.RO publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Membru.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite ALLMOUNTAIN.RO sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea ALLMOUNTAIN.RO de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate ALLMOUNTAIN.RO se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si ALLMOUNTAIN.RO, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea ALLMOUNTAIN.RO in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
4.5. ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).
 
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul care Membrul sau Clientul isi creeaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea ALLMOUNTAIN.RO.
5.2. Datele preluate de la Membru sau Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor pot si vor fi folosite de catre ALLMOUNTAIN.RO in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.
5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea Contului.
5.3.3. Prin contactarea ALLMOUNTAIN.RO, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea ALLMOUNTAIN.RO, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
5.6. ALLMOUNTAIN.RO nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al ALLMOUNTAIN.RO, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
 
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si de a sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel ALLMOUNTAIN.RO
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. ALLMOUNTAIN.RO poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care ALLMOUNTAIN.RO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. ALLMOUNTAIN.RO poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata pe contul Clientului nefiind transferata in conturile ALLMOUNTAIN.RO.
7.2.7. In cazul platilor online ALLMOUNTAIN.RO nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea ALLMOUNTAIN.RO, acestea fiind cu titlu de prezentare.
7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca ALLMOUNTAIN.RO poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de ALLMOUNTAIN.RO, in functie de scop/situatie:
7.3.3.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de plati cu card bancar;
7.3.3.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ALLMOUNTAIN.RO, in cazul platii cu card bancar.
7.3.3.3. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
7.3.3.4. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.4.3.3, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
7.3.3.5. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
7.3.4. ALLMOUNTAIN.RO poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ALLMOUNTAIN.RO, in cazul platii online;
7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea ALLMOUNTAIN.RO si/sau partenerilor acestuia
7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate
7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform art. 7.3.3.
7.3.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre ALLMOUNTAIN.RO in maxim 48 de ore de la data la care ALLMOUNTAIN.RO a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, ALLMOUNTAIN.RO va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care ALLMOUNTAIN.RO a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.8. In cazul in care clientul a ales metoda de plata prin card bancar, iar contravaloarea produselor/serviciilor comandate a fost blocata pe cardul sau, acesta are dreptul de a modifica continutul comenzii sale, in momentul in care este contactat de catre ALLMOUNTAIN.RO conform art 8.4.3., in limita valorii blocate pe cardul sau.
7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, ALLMOUNTAIN.RO va dispune deblocarea in contul Clientului a valorii diferentei dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care ALLMOUNTAIN.RO a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.10 In momentul in care ALLMOUNTAIN.RO informeaza Clientul printr-un mesaj electronic cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.
7.3.11. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea ALLMOUNTAIN.RO, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.12. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice.
 
7.5. Contract si finalizare
7.5.1. ALLMOUNTAIN.RO va include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.5.2. ALLMOUNTAIN.RO va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea ALLMOUNTAIN.RO, devine Contract onorat.
 
7.6. Transport
7.6.1. Clientul are la dispozitie o singura modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate, respectiv prin intermediul unei firme de curierat rapid (Fan Courier sau GLS).
7.6.2. Livrarile se vor efectua in medie in 24-72 h de la plasarea comenzii, însă perioada de livrare se poate prelungi în perioada campaniilor de reduceri ( Black Friday, Campanii de sezon) . In cazul in care produsul nu poate fi livrat, ALLMOUNTAIN.RO se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate.
  7.6.3. In cazul in care comenzile depasesc 200 lei TRANSPORTUL ESTE GRATUIT- in toate localitatile daca comanda este livrata prin GLS sau doar pentru localitatile in care FAN CURIER are puncte de lucru si nu sunt inclusi kilometri exteriori. Vezi lista punctelor de lucru aici: http://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2012/03/locatiiFAN-complet.pdf.  

In cazul in care firma de curierat agreata FAN CURIER solicita plata kilometrilor exteriori ca urmare a faptului ca localitatea in care se efectueaza livrarea nu se afla in raza punctelor de lucru, atunci aceasta valoare va fi achitata de catre client.


 
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Fiecare produs comercializat de ALLMOUNTAIN.RO beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre certificatele de garantie emise la livrarea produselor si nici un membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre ALLMOUNTAIN.RO este cea oferita de catre producatorii produselor comercializate de catre ALLMOUNTAIN.RO.
Fiecare produs comercializat de ALLMOUNTAIN.RO beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client persoana fizica poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
7.7.2. ALLMOUNTAIN.RO nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.
 
7.8. Returnarea produselor
7.8.1. Cu exceptia limitarilor art. 7.9 privitoare la cupoane, Clientul ALLMOUNTAIN.RO poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe
7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit
7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie
7.8.1.4 Produsele au marimi eronat comandate
7.8.1.5."Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. OUG 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 34/2014.
7.8.2. Clientul este obligat sa notifice ALLMOUNTAIN.RO intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor,
7.8.3. Clientului care a notificat ALLMOUNTAIN.RO conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la ALLMOUNTAIN.RO in maxim 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar ALLMOUNTAIN.RO considerand cererea nefondata/invalida.
7.8.4. Clientul ALLMOUNTAIN.RO nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs conform oricarei situatii prevazute in art. 7.8.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7.8.4.4. Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie,. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu.
7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului.
7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar ALLMOUNTAIN.RO nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care ALLMOUNTAIN.RO va suporta contravaloarea transportului. Costurile de transport sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:

  • Produsul a fost comandat eronat

  • Marimea a fost comandata eronat

  • S-a razgandit in privinta marimii sau a modelulul

Costurile de transport sunt suportate de catre ALLMOUNTAIN.RO in urmatoarele situatii:

  • Coletele prezinta deteriorari severe

  • Produsele au fost livrate / facturate gresit

  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.

 
7.9. Cupoane
7.9.1 ALLMOUNTAIN.RO intermediaza vanzarea serviciilor cuprinse in Cupoane Membrilor sai, prin incheierea unor contracte punctuale de mandat, in vederea mijlocirii acesului la serviciile si produsele Partenerilor sai comerciali. Conform regulilor aplicabile mandatului, ALLMOUNTAIN.RO actioneaza ca mandatar al Partenerului, prin promovarea pe site a serviciilor si produselor ofertate de acesta din urma.
7.9.2 Cupoanele pot fi folosite numai in interiorul unui termen indicat pe site-ul ALLMOUNTAIN.RO cu ocazia fiecarei campanii. Cuponul neutilizat in termen isi pierde valabilitatea.
7.9.3 Livrarea Cupoanelor achizitionate prin intermediul site-ului ALLMOUNTAIN.RO, se va efectua in medie in 4 (patru) zile lucratoare de la finalizarea campaniei, in format electronic si/sau in format tiparit, prin curier.
7.9.4 In cazul cupoanelor plata se efectueaza ramburs sau cu cardul.
7.9.5 La data prestarii efective a serviciului de catre Partener, acesta va emite la prezentarea de catre Client a Cuponului, factura sau bonul fiscal.
7.9.6. Returnarea cupoanelor se poate face cu respectarea prevederilor art. 7.8 privind returnarea produselor, cu urmatoarele limitari:
7.9.4.1. Nu pot fi returnate:
7.9.4.1.1 cupoanele utilizate (cele in baza carora Clientul ALLMOUNTAIN.RO a beneficiat de serviciul sau a cumparat produsul prevazut de cupon);
7.9.4.1.2. cupoanele care si-au pierdut valabilitatea prin neutilizarea in termen.
7.9.7. Prevederile art. 7.8.1.4 nu sunt aplicabile cupoanelor.
7.9.8. In urma achizitionarii si livrarii catre Client a Cuponului, raspunderea pentru calitatea serviciilor prestate / produselor vandute, revine in totalitate Partenerului ALLMOUNTAIN.RO.
 
8. Frauda
8.1. ALLMOUNTAIN.RO nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Exceptie de la art. 8.1 fac numai Clientii persoane juridice, in sensul obtinerii de catre ALLMOUNTAIN.RO a numarului de cont, respectiv a bancii Clientului, in numele caruia se va face facturarea unei comenzi.
8.3. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.4. ALLMOUNTAIN.RO declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele ALLMOUNTAIN.RO.
8.5. Clientul sau Membrul va informa ALLMOUNTAIN.RO asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.6. ALLMOUNTAIN.RO nu promoveaza SPAMul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
8.7. Comunicarile realizate de catre ALLMOUNTAIN.RO prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.8. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau ALLMOUNTAIN.RO. ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.8.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.8.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre ALLMOUNTAIN.RO catre Membru / Client
8.8.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
8.8.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre ALLMOUNTAIN.RO catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
 
9. Limitare de responsabilitate
9.1. ALLMOUNTAIN.RO nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata nici unei persoane fizice sau juridice care utilizeaza Siteul sau Continutul.
9.2. ALLMOUNTAIN.RO nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
9.3. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre ALLMOUNTAIN.RO, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii ALLMOUNTAIN.RO, conform detaliilor de contact, astfel incat ALLMOUNTAIN.RO sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.4. ALLMOUNTAIN.RO nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al ALLMOUNTAIN.RO.
9.5. ALLMOUNTAIN.RO nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.6. ALLMOUNTAIN.RO este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al ALLMOUNTAIN.RO, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.7. ALLMOUNTAIN.RO nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.7.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
9.7.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.7.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
9.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
 
10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.
 
11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre ALLMOUNTAIN.RO Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele "Termeni si conditii".
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si ALLMOUNTAIN.RO se va rezolva pe cale amiabila.
11.3. ALLMOUNTAIN.RO nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
11.4. Orice disputa de orice fel (exclusiv art. 11.2) care ar putea sa apara intre Membru si ALLMOUNTAIN.RO sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
 

12.Plata online cu card bancar

12.1.Info 3D Secure : reprezinta o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2

12.2. Not Keeping Data : Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.allmountain.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Newsletter Allmountain Află primul despre noutățile și ofertele Allmountain!

  • Ai acces rapid la promoții și oferte.
  • Afli primul când sosesc noutățile din fiecare sezon.