Informații Campanie Pachete

REDUCERI LA PACHET

Procesarea comenzilor este prioritară pentru noi iar echipa noastră face tot posibilul ca tu să te bucuri de produsele dorite în cel mai scurt timp. În același timp dorim să fii informat de faptul că există posibilitatea întârzierii livrării efective datorate volumul ridicat de comenzi înregistrate.

**Pe perioada campaniei, politica de retur se va modifica conform regulamentului de mai jos.

*** Campania  nu poate fi cumulată cu alte coduri de reducere suplimentare (de ex: cod abonare newsletter)

**** Produsele sunt disponibile în limita stocului.

 

Returul produselor achiziţionate în perioada campaniei.

În cazul în care produsele comandate nu se potrivesc, se ia în considerare schimbul cu alte marimi, culori sau chiar alte produse de minim aceeaşi valoare. Dacă totuși se dorește returul contravalorii produsului/elor, acesta se va realiza doar în condiţiile unui retur integral al întregii comenzi.

* În cazul în care doreşti să schimbi mărimea, culoarea sau chiar modelul, generează cererea de retur și lansează o nouă comandă pe produsul ales în schimb cu menţiunea "schimb comanda #Nr.Comanda". 

* Produsul ales la schimb trebuie să fie de minim aceeaşi valoarea ca a celui returnat, lunându-se în considerare prețul inițial al produsului, dinaintea campaniei actuale.

Comanda înregistrată pentru produsul ales la schimb, se va procesa de îndată ce ajunge produsul retur prin curier, la adresa specificata de catre consultantul allmountain, la preluarea cererii de retur.

Pași de urmat:

Înregistrează cererea de retur sau schimb de marfa direct din contul tău de client, secţiunea "Retururi în 14 zile"  urmând paşii necesari.

"Contul meu" > "Comenzile mele" > "Retur şi schimb produse 14 zile"

Dupa înregistrarea cererii de retur, vei primi un email cu adresa fizică la care trebuie sa expediezi produsul, de îndată ce va fi preluată de un consultant allmountain.  Taxele de transport pentru retur si schimb de marfă vor fi suportate de către client. Produsele pot fi expediate prin orice firmă de curierat însă NU prin Posta Română. Contravalorea produsului returnat se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.

În cazul în care doreşti să schimbi marimea, culoarea sau chiar modelul, generează o nouă comandă pe produsul ales în schimb cu menţiunea "schimb comanda #Nr.Comanda".
Comanda înregistrata pentru produsul ales la schimb, se va procesa de îndată ce ajunge produsul retur prin curier, la adresa specificata de catre consultantul allmountain, la preluarea cererii de retur.

Pregătește coletul cu produsele pe care dorești să le returnezi, ținând cont de următoarele aspecte:

Produsul/produsele sa se afle in ambalajul original si cu etichetele originale, in stare nedeteriorata.

Va rugam sa nu rupeti/deteriorati cutia originala, nu lipiti si nu scrieti pe eticheta produselor.

Articolele fragile (ochelari soare/schi, ceasuri, bete de alergare/schi) sa fie impachetate in ambalaje de protectie, pentru a evita deteriorarea acestora.

Clientul este responsabil de impachetarea produsului.

Contactati curierul si solicitati ridicarea coletului.

*Poţi contacta Fan Courier telefonic la  021 9336   sau din platforma https://www.fancourier.ro/courier/

Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:

Marimea comandata nu se potriveste
Coletele prezinta deteriorari severe.
Produsele au fost livrate / facturat gresit.
Produsele prezinta defecte de fabricatie.
Produsele au marimi eronat comandate

** In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului, in contul bancar ales de client.
In cazul in care Clientul  a returnat un produs iar ALLMOUNTAIN.RO nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, se poate inlocui cu un alt produs sau acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate.

ALLMOUNTAIN.RO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie, Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c.

Contravaloarea serviciilor suplimentare (incluzand transportul produselor, achitata de catre client) nu se ramburseaza.

Ne rezervam dreptul de a refuza şi de a trimite înapoi clientului, produsele care nu îndeplineste întocmai şi cumulativ, toate condiţiile de returnare de mai sus.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs sau a căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poşta Română sau orice alt oficiu postal.

 

Costuri de transport
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie in cazul lipsei conformitatii, situatie in care ALLMOUNTAIN.RO va suporta contravaloarea transportului.
Costurile de transport sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:

  • Produsul a fost comandat eronat
  • Marimea a fost comandata eronat
  • S-a razgandit in privinta marimii sau a modelului

Costurile de transport sunt suportate de catre ALLMOUNTAIN.RO in urmatoarele situatii:

  • Coletele prezinta deteriorari severe
  • Produsele au fost livrate / facturate gresit
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.
Newsletter Allmountain Află primul despre noutățile și ofertele Allmountain!

  • Ai acces rapid la promoții și oferte.
  • Afli primul când sosesc noutățile din fiecare sezon.