BLACK WEEKEND 20-22 noiembrie 

Ne dorim ca fiecare campanie de reduceri, să te găsească pregătit.
Acesta este un mic ghid cu toate informațiile de care ai nevoie, pentru cumpărături sigure și plăcute pe www.allmountain.ro

I. Cum te pregătești de campaniile de reduceri?

  • Înscrie-te la newsletter pe www.allmountain.ro, pentru a fi primul care află de oferte și noutăți
  • Înregistrează și configurează contul de client pe www.allmountain.ro, pentru a plasa comanda în doar câteva secunde.
    • Configurare cont (în cazul în care ai deja un cont de client activ): selectează adresa de email înregistrată în contul allmountain.ro și parola. În cazul în care nu îti mai amintești parola, o poti reseta, apăsând butonul "Am uitat parola". Vei primi un link de resetare a parolei pe adresa de email specificată. Accesează link-ul din emailul primit și setează o nouă parolă.

  • Încurajăm plata online, cu cardul. Asigură-te că ai datele actualizate la banca emitentă a cardului. În plus, poți plăti în 3, 6 sau chiar 12 rate cu cardul Avantaj, Raiffeisen rate, sau Star BT de la Banca Transilvania.
  • Produsele au stoc limitat! Până joi, adaugă produsele preferate în coș. La activarea campaniei Black Friday, trebuie doar să actualizezi coşul şi apoi să înregistrezi comanda.

II. Cum intru în posesia produselor?

  • Livrarea se realizează prin Fan Courier sau GLS
  • Durata de livrare, în această perioadă poate fi de 2-3 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit se afla pe stoc. Pot interveni intarzieri de livrare datorită volumului mare de colete sau în conditii de vreme nefavorabile.
  • Poți urmari statusul coletului în link-urile de mai jos. Numărul de awb al coletului se află în emailul de expediere, primit automat pe email, de îndată ce comanda ta este împachetată.

Urmarire colet livrat prin Fan Courier: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/
Urmărire colet livrat prin GLS: https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet

  • Transportul este asigurat de către noi, în cazul comenzile mai mari de 200 lei.Costul livrarii  în cazul coletelor cu o valoare mai mică de 200 RON, este de 20 RON.

IV. Cum schimb sau returnez un produs?

Produsele se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de purtare sau uzură.
Pasi de urmat:
  • Înregistrează cererea de retur sau schimb de marfa direct din contul tău de client, secţiunea "Retururi în 14 zile"  urmând paşii necesari. "Contul meu" > "Comenzile mele" > "Retururi în 14 zile"
  • În cazul in care doreşti schimbul cu alt produs, notează produsul ales in schimb, la secţiunea "observaţii" în cererea de retur.
  • Dupa preluarea cererii de retur, vei primi un email cu adresa fizică la care trebuie sa expediezi produsului. Taxele de transport pentru retur si schimb de marfă vor fi suportate de către client. Produsele pot fi expediate prin orice firmă de curierat însă NU prin Posta Română. Contravalorea produsului returnat se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
  • Vezi aici mai multe informatii despre cum poți pregări coletele retur 
Află primul despre noutățile și ofertele Allmountain!

+40 720 100 252
Luni - Vineri, 10:00-18:00
E-mail: shop@allmountain.ro